Forum OLW Strona Główna
REGULAMIN FORUM ! - zanim napiszesz, przeczytaj!

FAQFAQ
   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   StatystykiStatistics   RejestracjaRejestracja
   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 
REGULAMIN FORUM

 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum OLW Strona Główna -> O stronie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Admin
Marszałek
Marszałek


Dołączył: 17 Sie 2004
Posty: 680
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: 17 Wrz 2004 07:47 am    Temat postu: REGULAMIN FORUM Odpowiedz z cytatem

REGULAMIN FORUM
OGÓLNOKSZTAŁCĄCEGO LICEUM WOJSKOWEGO
w CZĘSTOCHOWIE



I.

POSTANOWIENIA OGÓLNE

Forum jest stworzone i udostępnione dla szerokiego grona osób, które są absolwentami lub byłymi pracownikami Ogólnokształcących Liceów Wojskowych.
Udział w forum mogą brać także osoby z poza tego kręgu, przy czym ich udział nie winien zmieniać formy i charakteru działania forum.
W przypadku takich działań osoba taka zostanie usunięta z forum.

II.

ZAKAZY, ZASADY I INNE WYTYCZNE DOTYCZĄCE DZIAŁANIA FORUM

1. Każdy użytkownik ma prawo i obowiązek zapoznać się z regulaminem działania forum, brak takiego zapoznania nie zwalnia użytkownika od obowiązku przestrzegania regulaminu.

2. Użytkownik nie może używać takiego samego pseudo jak Administrator, Moderatorzy lub inni użytkownicy forum, podczas rejestracji ma obowiązek zapoznać się z pseudonimami już zarejestrowanych userów i dobranie sobie takiego, który nie będzie się dublował z istniejącym już na forum.

3. Witamy się w tematach na forum „ Szukam znajomych „ gdzie każdy użytkownik odnajduje swój rocznik. Zabrania się w tych tematach umieszczania innych postów poza dotyczącymi danego rocznika, które mają na celu pomoc w odnalezieniu absolwentów danego roku. Po wejściu regulaminu w życie posty odpowiadające warunkom opisanym zostanę przeniesione do innego tematu.

4. Zakaz umieszczania treści mogących naruszyć przepisy kodeksu karnego, zdjęć i innych powszechnie uznanych za obraźliwe.

5. Zabrania się dublowania postów i tematów, w przypadku ujawnienia takowych zostaną usunięte bez powiadamiania autora.

6. Tematy nie mające związku z tematyką forum a także posty odbiegające od tematu zostaną całkowicie usunięte bez powiadamiania autora lub przeniesione do forum Off Topic.

7. Moderatorzy i Administrator mają prawo do usunięcia postu, który obraża w jakiś sposób innych użytkowników.

8. Wobec użytkownika rażąco naruszającego zasady działania forum administrator w porozumieniu z moderatorem może orzec czasowe zablokowanie użytkownika lub jego całkowite usunięcie z forum. Sposób, w jaki to zostanie wykonane będzie ujęte w dalszych punktach regulaminu.

9. Zabrania się całkowicie na oficjalnym forum obrażania innych użytkowników a także nie będą tolerowane wszelkie przejawy chamstwa, wszelkie słowne utarczki załatwia się prywatnymi wiadomościami (PW).

10. Wszelkie prywatne sprawy należy załatwiać prywatnymi wiadomościami (PW) takie posty będą usuwane.

11. Zabrania się używania przekleństw i wulgaryzmów (nie tylko w języku polskim), nie będą tolerowane ukryte przekleństwa np. wygwiazdkowane (***).

12. Mając na uwadze, iż nie jest to forum komercyjne zabrania się umieszczania reklam, dopuszcza się umieszczenie linku do serwisów.

13. Zabrania się nadużywania Caps Locka w temacie jak i w treści postu. Dużymi literami piszemy wyrazy, na które chcemy zwrócić szczególną uwagę.

14. Zamknięcie tematu następuje w przypadku żądania tego przez jego autora lub, gdy dyskusja odbiega od początkowych założeń.

15. Wszelkie przejawy nabijania postów będą skrupulatnie zwalczane.

16. Zabrania się aktywnego używania dwóch lub więcej kont przez jedną osobę.

17. W razie pytań użytkownik kontaktuję się najpierw z Moderatorem danego działu, a dopiero później (w razie nieotrzymania odpowiedzi) z Administratorem. Nie odpowiada on na pytania, które powinny być kierowane do moderatora.

18. Administratorzy oraz moderatorzy mają wyłączne prawo do upominania użytkowników o przypadkach łamania regulaminu forum, każdy użytkownik ma prawo taki fakt zgłosić poprzez PW Administratorowi lub Moderatorowi danego forum.

19. Użytkownik zostaje zablokowany poprzez nałożenie bana na nick, ip lub i jedno i drugie.

20. O zablokowaniu Administrator ma obowiązek 3 dni wcześniej powiadomić zainteresowanego podając powód decyzji a następnie przyjąć jego odpowiedź. Korespondencja taka odbywa się wyłącznie na PW.

21. Decyzje o zablokowaniu dostępu dla użytkownika podejmują Administratorzy po konsultacji z Moderatorami. Brak zgody Moderatora nie jest obligatoryjny dla Administratorów i nie podlega dyskusji ani negocjacji przez innych użytkowników.

22. Zablokowany użytkownik nie może przeglądać Forum.

23. Osoba, która po raz trzeci złamie regulamin zostaje wyrzucona z Forum.

III.

ADMINISTRATORZY I MODERATORZY


1. Forum posiada 2 Administratorów.

2. Administratorzy mają prawo zmienić regulamin jednak nie mogą tworzyć zapisów uderzających w wąskie grono użytkowników.

3. Administrator nie ponosi żadnej odpowiedzialności za zamieszczane posty na forum.
Administrator nadzoruje działanie Forum i przyjmuje wszelkie uwagi na ten temat w dziale Forum - „ O stronie „ w temacie – „ Sprawy techniczne „.

4. Ilość Moderatorów określają Administratorzy.

5. Moderatora forum wyznaczają i odwołują Administratorzy.

6. Moderator ma obowiązek powiadomić administratora o wszelkich zastrzeżeniach, co do działania forum lub przejawów zachowania jego użytkowników.



IV.

POSTANOWIENIA KOŃCOWE


1. Strona główna Ogólnokształcącego Liceum Wojskowego w Częstochowie wraz z zamieszczonymi na niej podtytułami powstałymi z inicjatywy autorów jest własnością prywatną i wszelkie prawa do jej modyfikacji, usunięcia mają autorzy.
_________________
Artur G. ur. 1976, matura 1995, klasa D
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum OLW Strona Główna -> O stronie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group