Forum OLW Strona Główna
REGULAMIN FORUM ! - zanim napiszesz, przeczytaj!

FAQFAQ
   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   StatystykiStatistics   RejestracjaRejestracja
   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 
Lech Zjawiony - Prosze o wszelkie informacje na Jego temat.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OLW Strona Główna -> Szukam znajomych
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
asiekaniec
Szeregowy
Szeregowy


Dołączył: 18 Gru 2007
Posty: 2
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: 18 Gru 2007 08:20 pm    Temat postu: Lech Zjawiony - Prosze o wszelkie informacje na Jego temat. Odpowiedz z cytatem

Jestem absolwentem Technikum Hutniczo Mechanicznego w Sosnowcu.
W związku z tworzeniem strony internetowej naszej nieistniejącej już obecnie szkoły, w imieniu grupy absolwentów proszę o wszelkie informacje dotyczace Lecha Zjawionego, który w latach osiemdziesiątych uczył w naszej szkole. Był On również opiekunem szkolnego Koła PTTK. Wiemy, że Lech Zjawiony pracował w Waszej Szkole jako opiekun internatu nr III. Pozdrawiam Arek Siekaniec
_________________
Siekany
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Michał Hodowany
Porucznik
Porucznik


Dołączył: 24 Lis 2004
Posty: 86
Skąd: Andrychów

PostWysłany: 03 Sty 2008 12:22 pm    Temat postu: Lech Zjawiony Odpowiedz z cytatem

Witam. Jestem absolwentem rocznika 88-92. Lech zjawiony był moim wychowawcą klasy i uczył chemii. Nie wiem od kiedy uczył w naszej szkole, ale jeśli chodzi o moją klasę to był wychowawcą przez rok, potem odszedł - do Sosnowca. Pozdrawiam.
_________________
Rocznik 1973, Matura 1992 Klasa B (gitara solowa zespół OP1 - jeśli ktoś pamięta)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
asiekaniec
Szeregowy
Szeregowy


Dołączył: 18 Gru 2007
Posty: 2
Skąd: Sosnowiec